A Couple Things..

My blog is deleted. And I’m not bringing it back. All this meghan bullshit, people are trolling and playing mad games. At this point I give no fucks if there’s a baby or not. People threatening JD, saying she’s been paid NO ONE HAS BEEN FUCKING PAID FOR SHIT. None of us has been paid shit, she runs this website out of the goodness of her heart. Too many trolls, so many games. Do you really think this chick is worth it? I bet you she is playing everyone, but we have these assholes that threat and start drama, and the ones that run to bloggers starting more drama. I’m officially done after this, I want nothing else to do with those people, and I’m sure JD feels the same. Enough is enough. Grow the fuck up.

Our regulars: we appreciate you so much. And we will be here as long as you would have us.

Much Love,

Vintage ❤️

Advertisements

No Meghan?

Anonymous said:

It sounds like Harry is being sent alone to do non-glamorous work trips. This is punishment for him and Meghan (no publicity for her), and it is an attempt for Harry to save face as a serious senior royal. They are trying to salvage his pr again.

Thats what it looks like… but how much you wanna bet they will give her something? I will be shocked if they dont.

Vintage🎶🦂

View On WordPress

No Meghan?

It sounds like Harry is being sent alone to do non-glamorous work trips. This is punishment for him and Meghan (no publicity for her), and it is an attempt for Harry to save face as a serious senior royal. They are trying to salvage his pr again.
Thats what it looks like… but how much you wanna bet they will give her something? I will be shocked if they dont.
Vintage🎶🦂

MM’s PR con’t

Two articles in Harper’s in the last 16 hrs. She was “stunning” in the photo with PC – yeah right most of the acclaim from those pics went to the kids. And the sneaky haircut that looked more like a messy hair cut to the wig. Cosmo has 3 articles also the one about Kate and then a repeat from the DM about her strong work ethic. LOL Yeah she does two or three half hour engagements a month. Then one about moving out of KP. Some of the tax articles and then the she is mean to staff stuff is picking up too. But her pr is all about 1) see how accepted I am and 2) see what a marvel I am. Typical. No sign of slowing down. She loves to spend money on hopeless causes.

 

 

 

 

LMAO I posted about the haircut. That definitely was not professional, that looked like she just grabbed scissors and was like “This piece needs to be shorter” Maybe some kitchen shears… who the hell knows. Yes she is an asshole to staff, the whole tax thing, of course they will investigate, they will investigate Harry too, because he married an American citizen, and so if they have joint accounts, and whatnot the IRS will look at him too. I could be wrong, but that is how it looks. So her persistent ass brought a lot of trouble and discord to the BRF.

 

Vintage🎶🦂

Taxes

I think the whole tax issue is a tempest in a teapot. The BRF surely protected themselves re: her need to file US taxes. And she is hardly likely to “cheat” on her taxes knowing the scrutiny that would be applied given her status. She does have financial people. I do not know what will bring her downfall but I doubt it is going to be tax evasion. Seems to me her departure will be because she decides to leave with their encouragement.

 

 

Her departure should be them kicking her out. Harry getting fed up. The Queen getting pissed. It is clear that she is not leaving willingly and so she will be forced to leave. She is a narcissist. She will NOT leave willingly. They will have to embarrass her greatly for that to happen

 

Vintage🎶🦂

Megsy’s PR

https://www.msn.com/en-us/lifestyle/royals/kate-was-apparently-miserable-when-william-took-a-boys-trip-with-an-all-female-crew/ar-BBPMejg?ocid=spartanntp

Some shade being thrown at Kate again in one of Megsy’s fav media outlets. Cosmo really runs with her stories. Insinuates a messy break up pre marriage and that Kate was angry when he went on a boys trip with Pelly etc. So is this just more nasty fro MM or is she trying for a defense over rumors over past or future splits from Harry?

 

 

OH GOD WHY!!! I think Kate is secure in her relationship. Meghan… on the other hand, is not. So this is about right, the articles, the behavior. ugh.

 

 

Vintage🎶🦂

Roll Up To See The Mystery Bump!!! 😂

Dadgum, can they not narrow it down yet?? I have 3 friends who are at different stages of pregnancy, and *all* of them can get their babies’ births within a few days!
It’s a magical mystery bump. It’s such a miracle that a woman can go from flat to fat within hours! 🤣🤣🤣🤣
Vintage🎶🦂

The Wrong Brother Bitch!! 🤣

Meghan was all hot and horny for William in some of the earlier pictures. Thing is, William ain’t into the gold digger. Now that William is taking the KP power back, and she can’t flirt her way with William to get what she wants, she will hate on William, where it ends up being a power struggle in KP between MM and the future King of England. The King wins. Exit stage right MM and her husband. MM will try to make it look like she didn’t lose.
YUP!!! You got it spot on… I wish she would try something on William. Kate should forget who she is for a minute and stomp the bitch. LMAO
No really William won’t stand for that at all. He don’t want her. He never would. He has the balls to shut her down.
Vintage🎶🦂